INDIA

Tjenaretjenare!
Hur mår ni? Bra, dåligt, halvdant eller varför inte mega-super-bra? Min förkylning har inte riktigt släppt ännu men snart så! Jag ger det högst tre dar. Sen jävlar.
'
Igår hängde jag med Signe på stan en stund, hon hoppade loss och jag shoppade lite, därefter drog vi hos hem till Erik och käkade kräftor! Mmm. Jag åkte hem till Aggan och Johan och sliggyslaggade här. Idag har vi fikat och bara tagit det lugnt. Ikväll är vi ett ganska stort gäng som ska ut och käka på en skitbra Indisk restaurang här i götet. Tre indier heter den för er som ockå gillar indisk mat!
'
Sover antagligen hemma ikväll och då visar jag er vad jag köpte igår!
Pussstuss!
Sneakpeak på min nya tischa från monki!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0