mer än 1

Ojojoj, tänka sig att det gått ett år sedan dessa bilder togs. På ett sätt känns det som om det var ännu längre sedan men vissa bilder tänker jag "shit, var inte det igår"?. Jag har förändrats så mycket detta året. Både i hur jag är som person och utseende. Jag har vuxit i mig själv och mår på många sätt bättre än vad jag gjorde då. Även om jag nu kan se tillbaka och tycka att jag såg bättre ut för ett år sedan är det inte värt den ångest jag hade för att nå tillbaka dit.
Hade köpt den här klänningen och var väldigt nöjd (kanske inte syns på bilden dock haha)
stockholm med papi och sis
fest. Jag kan inte fatta att det bara är ett år sedan. Det har hänt så mycket sen dess...
Julmys med fina!
En novemberoutfit med långt hår
Tufftufftåget var uppe och huset julpyntat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0