Söndag ♥

Idag är det söndag men ångesten har ännu inte dykt upp. Det kan bero på att jag inte har några prov eller läxor kvar att göra. Men också eftersom jag har en himla fin helg än så länge. Det var så mysigt att ha tjejerna hemma och visa dem mitt lilla hus och bara ha det trevligt. Vi kom hem ganska sent i fredags från Alexias dansuppvisning - som var grymt bra - då drack vi först te och pratade lite innan vi kröp ihop framför tvn med godis, guacamole och nachoschips. Igår bakade vi lussekatter och kolasnittar. Sedan tittade vi klart på filmen Det levande slottet som vi inte hann se klart kvällen innan. Alexia är den enda som har bilder från helgens händelser. Tills dess att hon skickar dem har jag inte någon att bjuda på.
'
Jag vaknade för cirka en halvtimma och möttes av ett vitt landskap. I alla fall halvvitt, snön ligger som ett väldigt tunt lager. Hoppas det kommer mer så vi får en vit jul! Nu är det mindre än en vecka kvar vetni...
'
Ha en fin söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0