tisdag

Helluhellu.
Jag och syster kom nyss hem från en snöpulsande promenad hem från tåget. Vi har hunnit äta sallado med tomato, fetato och gurkato (?). Haha...Förlåt, jag orkar inte med mig själv ibland. Nu dricker vi te och jag tror sannerligen att jag ska gå över till chokladkakan, som blev över från mammas kalas i helgen, alldeles snart. Jag har ju faktiskt inte berättat om festen eller min helg över huvud taget haha. Jag kan sammanfatta med några ord här och nu istället. I fredags frossade jag godis och såg på idol med fint folk. Lördagen gick åt till att förbereda inför och delta i mammas 50-kalas. Jag var bartender och toastmaster woopwoop. I söndags vaknade jag halv tre (??) och ägnade sedan några timmar åt att göra ingenting innan jag slutligen försökte sova.
'
Den här kvällen kommer gå till plugg och träning. Så kul kan det vara leva.
Puss
Signe och Signe bland las palmas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0