Torsdag -> 40 timmar framåt

Hello hello!
'
För tillfället är jag hemma men jag ska soon åka tillbaka till staden och gå på teater med papi. Den slutar klockan tolv (?) så Malin, som bor i stan, är så gullig att hon erbjudit mig sovplats i stan vilket betyder lite mer sömn för mig. Så fint, verkligen.
'
Imon är det skola och lite annat smått och gott på agendan. Vi är några tjejer som ska gå och titta på Alexias dansuppvisning på Musikens hus imon kväll. Den är dock ganska sent så vi ska käka middag innan någonstans. Huvudsaken är att där finns god mat hehe. Efter uppvisningen ska vi åka hem till mig hela bunten och se på film o mysa. Och på lördagen väntar julbak för hela saffransslanten! :)
'
Nu vet ni vad min planer för de kommande 40 timmarna här. Tjingpling!
'
Nedan ser ni några spännande bilder på mig och Flexxan från tisdagens fika. Jag dör.
Haha!
(kära vänner, det finns så många fler mer smaskiga, mysiga bilder, för er egen skull väljer jag att inte ta med dem...herre alltså...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0