Ändrade planer!

Halluuu i det bluuue! Mina planer för dagen var egentligen att efter skolan åka hem och plugga röven. Men jag kom på att jag skulle till ungdomsforum. Det är ett möte där representanter från varje skola i kommunen träffar politiker och diskuterar frågor åså. Jättekul och intressant!
'
Istället för att åka hem efter det mötte jag upp mamma och så åkte vi hem till min bror på fika. Där blev vi kvar till halv nio och sen vart vi hemma igen strax innan tio. Mycket plugg blev det inte iallafall. Får försöka förklara för min lärare imorgon varför min engelska-uppsats inte är klar...
'
Aja, nu ska jag dö av trötthet. Ses imorgon. (det där lät ologiskt men men)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0