Castellet. ♥

God morgon på er! Det är en nervös tjej vid namn Signe som skriver. Jäävlar vad nervös jag är. Ångesten över att inte komma på något att skriva idag på uppsatsskrivningen har växt de senaste dagarna. Åh, hjälp mig!! Jag läser ju om Islam nu, jag stödjer inte den religionen någonstans men som muslimer säger: Inshallah - Om gud vill.
Det kommer gå bra, inshallah.
'
Något som iallafall är positivt med dagen är att vi har halvdag och slutar redan 12.30. :) Då ska jag skynda mig hem för att plugga rumpen av mig. Sen bär det av ner till stationen för att ta tåget in Gothenburgo. Där ska jag möta upp Nora för en fikis. Jag har hittat ett kafé som verkar underbart! Castellet heter det och ligger på Kastellgatan. Deras meny är lite åt det engelska hållet och inredningen är i "New England"-stil. Tydligen ska deras scones vara underbara. Och de har även "Afternoon tea". Hur mysigt verkar inte det? :)
Castellet's hemsida hittar ni: Här.
Bilder lånade från Castellet's hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0