En semla?

Hej-hopp!
Om ni ska fika, gå till castellet på kastellgatan och ät Afternoon tea! Mitt favoritkafé från och med nu. Tyvärr hann vi inte fika så länge. Kafét stänger klckan sju. När vi fikat klart mötte vi först upp min syster och hennes pojkvän så att hon kunde lämna över min jacka som jag glömt hos dem. Sen följde jag Nora ner till bussen innan jag vandrade hem till min bror. Jag gick på jättemysiga gator. Bland annat andra lång, kanske inte en så mysig gata men trevlig ändå. Jag gick även förbi underbara byggnader som jag ska bo i när jag blir stor. Finns så fina lägenheter (dör lite).
'
När jag tillslut kom hem till Erik (min bror) hade han bakat semlor. Mums på det. Så nu har jag, Erik och Gurra (Eriks room mate) haft semlekalas och tittat på en sjukt kul film - Scott Pilgrim vs the world. HAHA, se den!
Nu ska jag sova. Upp 06.00 imorgon. Inge kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0