Fredag ♥

Godagens!! Har haft världens sämsta morgon. Från att jag gick hemifrån Erik till att jag kom fram till skolan gick allt åt pipan. Först fikc jag vänta i tio minuter på vagnen. Sen kom vagnen till 5 minuter försent till korsvägen, kändes som allt rasade inombords när jag steg av vagnen och såg hur min buss åkte iväg mitt framför ögonen på mig. Jävla fan helvetespung. Fick ta en annan buss som innebär byten med mera. Fick vänta i år och dar i Landvetter på att bussen som skulle ta mig till Rävlanda skulle komma. Den var självklart försenad den med. Kom ändå bara cirkus tio minuter försent men det är inte det som var grejen. Jag hade ju sett fram emot att sätta mig på en direktbuss, slappna av, läsa metro och njuta av morgonstunden liksom. Istället blev allt panik och jag fick stå och vänta ute i kylan på en äcklig buss och sedan trängas med massa små skitungar som också var på väg till skolan... Väl i skolan fick jag sjukt ont i magen. Jävla magfan. Och det var droppen liksom. Jag gick hem. Nu är jag hemma. Snart ska jag sätta mig och plugga. Bland annat matte eftersom jag missar den lektionen nu när jag gick hem.
'
Ikväll ska jag åka hem till Norisen som numera bor på Öckerö. Ska bli mys-pys. Imorgon ska hon, jag och Tove luncha på ett ställe där man betalar 87:- för soppa och bröd samt tårtbuffé. Sounds good huh? :)
Pusss så länge. Måste bara lägga upp trailer på filmen jag, Erik och Gustav såg på igår. Sjukaste filmen på länge. Dock också den roligaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0