Fredag ♥

Äntligen fredag. Skolveckorna brukar rinna iväg i hyfsad fart men den här veckan har allt gått i slow motion. Det är nu bara att uthärda de sista timmarna innan räddningen från min undergång är här. HELG. Denna helgen ska jag bo hos min syster då hennes pojkvän är på resa i Berlin. Lyllo honom och jag hoppas han har det fantastiskt! Men tillbaka till helgen. Ikväll ska jag först på släktkalas, min moster fyller år. Sen ska jag åka hem till Agnes och så ska vi ha myspys. Imorgon ska jag tillbringa större delen av dagen med pappa. Vi kanske går på bio, bowlar eller varför inte ta en fika? Senare framåt kvällen ska resten av familjen sluta upp sig med oss och så ska vi gå ut och äta. Trevligt trevligt. Därefter hem till Agnes igen och där slutar min planering. Låter som om det kommer att bli en kanonhelg! :)
'
Ska ni göra något roligt i helgen? :)
Någon mer än jag som längtar efter värme och bara ben?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0