Fredag ♥

Gick hem från skolan. Mår dåligt som fan. Min kontaktallergi har inte försvunnit så det kliar på halsen och mina små,små knottror i ansiktet är kvar. Hade därför inget smink idag men det gjorde att jag kände mig jävligt ful och äcklig. Min dåliga natts sömn gjorde inte saken bättre direkt. Har dessutom ont i halsen och det liksom susar i huvudet, speciellt i öronen. Skit jobbigt. Vill ju vara frisk i helgen så jag gick hem för att vila upp mig. :)
'
Agnes vara redan hemma, hon var gladare än vanligt då hennes iPhone 4 har kommit... Men hon är också sjuk plus att hon har något konstigt lock för ena örat vilken gör att när jag pratar med henne hör hon liksom som elektroniskt eko i det örat hon har lock för. Weird. Vi ska tillbringa denna fredag med mys, film och god mat! :)
Puss!
Macarons!!!
Kladdkakemuffin m. vit choklad o mashmallows!!!

'
Hade inte sagt nej till den här underbara kakbuffén nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0