I have PMS and a handgun. Any questions?

Förlåt för att låta negativ men fyfan vilken jävla pissdag. Det är en sensation att jag ens klarade av att gå hela vägen hem utan att dö. Lektionerna har varit sega och sista lektionen som är 80 minuter lång har vi fysik vilket är ett självmord i sig. Yeay! Sen så höll jag på att svimma av hunger. I slutet kom även magknipen. Kunde inte varit sämre en sämre skoldag typ. Till råga på allt är vädret piss och jag var tvungen att ta en jävla omväg för att de har spärrat av stora områden pga att de river bildsalen, musiksalen och en annan byggnad där nya skolan ska stå. GAH!
'
Magnkip, nackspärr, pms, hunger och trötthet = vrak. Fyfan va jag är på bra humör. Jag älskar måndagar. Jag hoppas ni förstod ironin i de två senaste meningarna. Annars slår jag er. Allvarligt talat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0