I use to rule the world.

Men oppsido. Glömde visst att blogga imorse. Har varit i stan hela dagen, mesta dels med Emma och Danne. Vi har bowlat och haft kul! :) Sen mötte jag upp Agnes för att gå och köpa skinnjackan som jag sett ut. Åh, jag älskar den. Men jag får samtidigt sådan beslutsångest. Är den för kort? För tunn? Kommer jag hitta en annan finare, bättre? Blir så jäkla trött på mig själv! Varför kan jag inte bara vara glad att den är min?
'
Ikväll ska jag och några andra tjejer hem till Maja på middag och mys. Trevligt trevligt! :) Innan dess hade jag tänkt hinna med att äta, knäppa en dagens samt måla naglarna. Jag har cirkus 20 minuter innan jag måste go. Wish me luck! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0