I'm alive

God-dagens!
Är hemma nu. Jag och Lovisa sov hos Emma inatt. Hon bor precis bredvid Madde som hade festen så det var perfekt. Tack Emma! :) Vi kom väl i säng någon gång efter tre och jag somnade på två sekunder. Sen sov jag som en stock till klockan tio typ. Mådde förvånansvärt bra på morgonen. Det jag hade och har ondast i är min nacke då jag headbanga lite för mycket igår kväll... Why liksom? Jag slutade ju inte heller då två skrattande tjejer skrek mera, mera! Haha fyfan.
Emma bjöd på frukost, gott! Sen följde jag Lovisa till bussen och på vägen hem köpte jag wienerbröd som jag mumsat i mig nu. ;) Idag måste jag plugga, plugga och åter plugga. Blää på det. Känner mest för att baka chokladbollar, göra en kopp te och lägga mig i soffan framför en film...
Jag återkommer med bilder från gårdagen! Ska sno några från Emma om de kommer upp på fejjan snart, hon var en riktigt paparazzi igår! :D
Puss så länge!
Tack vare, bland annat dessa två låtar, behöver jag nu något slags nackstöd....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0