Last one...

God kväll. Yes, I'm still at work. No, not my work, Agnes work. Jag sitter bara här och gör henne sällskap. Inte för att hon är social. Hon har haft fullt upp med olika kunder och telefonsamtal. För er som undrar jobbar hon med att hyra ut bilar. Jättekul. -.-

Nu har jag suttit på en och samma stol i cirka åtta timmar. Wiee. Snart är det bara en halvtimma kvar innan vi sitter i bilen hem till sängen. Jag kommer att somna på två röda sekunder. Imorgon kommer det bli en riktig powerdag. Sova ut. Äta god och lång frukost, kanske till och med läsa tidningen. Träna fotboll. Hem och slappa. Plugga en liten stund eller så. Äta något mumsigt. Träna med Agnes på gym. Baka chokladkaka. Se på melodifestivalen och äta chokladkakan med Agnes o resten av familjen, om de är hemma vill säga. Sova.

Åh, jag ser fram emot imorgon. Kan det inte bli lördag snart. Fast det innebär dock en dag närmare skolstart vilket inte är lika uppskattat. Måste verkligen plugga...
Sov så gott så hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0