Light ♥

Hej alla fina!
Idag har jag haft en jättemysig dag på stan med Emma. Vi har vandrat runt och kikat lite smått i affärer, snickesnackat och fikat på espressohouse. :) Jag hittade en söt blus på hm. Jag ville egentligen plocka med mig massa plagg hem men ekonomin är inte på topp. Lyckad dag ändå! Istället för att åka buss hem som både jag och Emma tycker är mysigt åkte vi med pappa hem då han slutade jobbet strax innan vi tänkt ta bussen. Så vi kom hem en timma tidigare än beräknat. Ganska skönt ändå...
'
Mina tankar går nu till Emma som sitter och pluggar på sina glosor fast hon tycker det är deppigt och deprimerande. Imorgon är det fredag och helg och på lördag ska vi ha KUL! Puss och kram till dig!
H&M - 249:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0