Måndag ♥

Zzzzzznnnnaaaarrrkkk. Jag är så trött man kan bli! Först tänkte jag börja med att skriva: Vad hände igår? Men sen kom jag på att det var så jag började gårdagens inlägg. Ni får ju inte börja tro att jag är helt dement och bäng liksom haha. Jag skrev ju att jag skulle ha världens slappaste dag igår. Men Emma och Frida hörde av sig och sa att de var sugna att hitta på ngt. Eftersom alla var halvtrötta bestämde vi movie at my place. Madde hängde även på. När de väl kom hem till mig började de dillra om att de hade en plan haha. Planen gick till så att vi skulle åka till några i Hällingsjö och sova där. Okok kände jag. Trött och ofräsch. Men men. Det gick dock inga bussar så Maddes pappa fick köra oss dit. Snällt.
'
Vi tittade film, käkade och spelade lite pingis m.m. Vi kom inte i säng förrän efter fyra, och om ni undrar vad jag gör uppe nu så kan jag glatt meddela att jag varit vaken sedan klockan åtta. Varför? Jo, jag och Nora ska åka in till stan idag och jag behövde komma hem innan och fixa lite saker. Underbart elr vad? Efter mindre än fyra timmars sömn ska jag nu gå runt på stan. Får rysningar av bara tanken. Hoppas jag inte dödar någon bara. Och stackars Nora som får umgås med en trött och grinig Signe... Aja, det ska nog gå bra. Träning ikväll också. Jippie!
'
Vi såg på typ två och en halv film igår. En jävligt läskig, en mysig kärleksfilm och en lite bit av en annan helt fruktansvärd film...
Kvällen första film...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0