Mellanmål ♥

Fråga mig inte hur men jag överlevde hela skoldagen. Jag var nära på att ge upp när huvudet smälte sönder och samman och mina ögon ploppade ut. Men jag stannade kvar och jag är fan imponerad av mig själv! Det jag gjort sen jag kom hem är inte mycket. Jag har bara ätit lite mellanmål bestående av en smoothie hallon/blåbär, grönt te och några salta mandlar. :)
'
Träningen börjar klockan åtta och innan dess ska jag hinna med detta:
Skriva rent krönika på datorn
♥ Läsa igenom religionsläxan - Islam
♥ Powernap - ett måste
♥ Äta igen -  wook
Vad tror ni? Kommer jag fixa det? Har ju trots allt bara fyra timmar på mig... ;)




Trööött? Svar: Jaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: kajsa

åh, hallon/blåbär smoothie, supergott ju!

2011-02-02 @ 17:01:14
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0