Skyll dig!

Hej hopp! Tro mig eller ej men jag har helt självmant valt att hålla min syster sällskap under hennes fjorton timmars långa jobbpass. Så ja, det är vad jag ska göra idag, ikväll och början av natten. Det finns ingen tv och inget trådlöst internet. Deras jobbdatorer spärrar ju nästan alla sidor. Exempel facebook, youtube eller någon annan rolig sida går ej att komma in på. Fan. Jag skulle hyrt en film elr ngt. Vi har varit här sen klockan tre och jag har redan tagit en powernap i denna mega-kontorsstol jag sitter i. Jag är tröööött. Ajuste. Vi, eller jag och Agnes gymmade ju imorse. Vi körde faktiskt ganska hårt. Mycket spring på bandet och ett ganska långt pass på crosstrainern följt av styrka m.m. Typ samma som igår fast lite hårdare och längre. Kanske därför jag känner mig död?

Aja, hoppas ni har något roligt att göra en fredag som denna. Lov och allt liksom. Jag kommer väl ruttna bort här på detta tråkiga kontor. Men tänk inte på mig. Ut ochroa er medan jag sitter här och dör av tristess... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0