Solo

Chokladmousset blev underbart gott! Det är så himla lätta att göra också. Innehåller bara grädde, ägg och mörk choklad. Jag valde att ha i lite hallon och blåbär också som lite extra lyx i kanten. ;)
'
Nu har jag dansat runt i köket och svängt på höfter och armar, bara jag och musiken haha. Det är det som är positivt med att bo lite utanför centrum. Ingen som kan titta in i huset. Jag hade seriöst kunnat gå runt naken i min trädgård utan att behöva oroa mig för att någon skulle få syn på mig. Inte för att jag gör det då... hmrhmrm.
'
Nu ska jag väl hänga lite på facebook samt lägga en fuktmask innan sängen väntar. Ska somna i hyfsad tid ikväll och imorgon ska jag sova ut! Wonderful! :D
Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0