Söndag... ♥

Morgonmorgon! Jag är uppe med tuppen, nästan iallafall. Agnes gick ju upp tidigt för att hon skulle till jobbet och jag vaknade när hon åkte hemifrån. Vilket var runt halv nio. Det hade inte varit dumt med ytterligare någon timmas sömn men jag är pigg ändå. Och det är kanske bra att vända tillbaka på dygnet och hoppas på att jag kan somna i bra tid ikväll?
'
Min sista lovdag kommer spenderas hemma och på gymmet. Jag måste räkna matte och läsa religion och kväll ska jag till gymmet en stund. Så största delen av dagen kommer jag så klart bara vara hemma och slappa. Njuta av den sista stunden av frihet. Lovet har verkligen gått fort. Samtidigt som jag hade velat hinna med att göra mycket mer och träffa fler vänner så är jag väldigt nöjd med det jag har gjort och det har varit ett jättebra lov i sin helhet. Nu ska jag fortsätta med min gröt.
Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0