Tell the devil I said “hey” when you get back to where you're from...

Hallu!
Ska bara skriva några rader här sen ska jag dö på soffan i några minuter. Dagar av för lite sömn visar tydligt resultat. Trötthet, flimmer för ögonen, koncentrationsproblem och dåligt humör. Inte bra alls. Ikväll SKA jag ta mig fan somna i tid. Annars blir jag väldigt besviken på mig själv. Det är ännu ett nationellt prov imorgon också, uppsats i svenska cikurs tre timmar, och då måste jag vara pigg och glaa! :)
'
Ser inte fram emot träningen ikväll. Den är på grus och det är svinkallt ute. Och det enda grusträningar är till för är att springa och styrke-träna tills du spyr, med andra ord: ren tortyr. Men huvudsaken är att det inte regnar iallafall... '
Om vi bortser från sömnbristen har jag haft en bra dag. Ganska sköna lektioner så det har varit ganska chill ändå. Den enda jobbiga lektionen skulle då vara sista som är fysik i 80 minuter. Ett mördarpass. Menmen, bra inför nationella. Ja, vi ska ha nationellt prov i fysik. Kul, eller hur?
Mysig låt av Bruno Mars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0