The sound of music in my ear.

God dagens! Är hemma och äter en fantastiskt god macka, dricker en kopp te och lyssnar på skön musik. Livet är bra ibland. Skolan var uthärdlig, åt lite för mycket godis bara. Inte bra. Jag tror jag är allergisk mot godis...? Mår verkligen dåligt efter att jag ätit det. Ont i huvudet, snurrig och allmänt dålig. Hmm? Kanske bara är positivt att ha en anledning till att inte äta för mycket godis? ;)
'
Jag behöver gå hemifrån om cirka en timma så jag hinner bara äta upp min macka, packa min väska och lite smått och gott innan jag måste gå.
'
Jag uppdaterar antagligen ikväll när jag kommit hem till Agnes. Have a wonderful friday!
Du vill ha? Tyvärr. Min. Kunde inte ens låta bli att ta ett smakbett innan jag fotade haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0