Torsdag ♥

Min dag. Hann inte med någonting imorse. Glömde fysikboken för tredje gången i rad. Bra att ha boken med sig kanske. Inte bra att glömma då nationella proven närmar sig med stora steg...
'
På rasten gick jag och Madde till affären och vi busade till det och köpte lite choklad. Mitt inte-äta-godis-lov är över och det ska väl firas antar jag. Jag har haft det i cirka tre år snart. Jag har haft ett upphåll på ett år sen har jag typ en månad som jag får äta godis och sen ett uppehåll på ett år igen osv. Funkat jättebra! Jag har ju fått äta på exempel julafton, min födelsedag m.m.
'
Idag har jag inga planer förutom plugg och träning. Sista dagen av min gratisvecka på gymmet. Ska utnyttjas väl! Det jag behöver plugga är lite allt möjligt. Hemkunskap, fysik, religion och spanska först och främst. Men det jag ska fokusera på nu är mat, nej, mer mellanmål kanske. Eriks surdegsbröd funkar var som helst när som helst!
Pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0