Torsdag ♥

Morsning-korsning! Jag vet inte vad jag ska göra. Det kliar som fan på halsen och upp i ansiktet! Det är också väldig rodnad. Det började först hos Erik men då var de inte så farligt. Sen på kvällen blev det värre för då kom det fram knottror åså på hals och käkben. Och nu idag när jag vaknade började det klia som FAN. Det kliar och kliar!!! Mamma och pappa tror att jag fått en allergisk reaktion, men från vad??? Nu vågar jag inte ta mig parfym, inte ens min halsduk för den är nersprutad med parfym den med. ÅH....
'
Innan jag blir helt paralyserad av denna kliattack så ska jag berätta för er om min dag. Först skola som vanligt, sen hem till Emma, sen tåget in till stan med Emma, gå på stan med Emma, träffa Agnes med Emma, fika med Emma, åka hem med Emma. Sådär. Mycket Emma och många kommatecken. Så kan det gå!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0