Tut i backen, här kommer jag!

Fullspäckad dag. Började med nationella prov i svenska. Vilket till min stora förvåning var hyfsat lätt. Om jag ska tro på min magkänsla gick det ganska bra! Sen vet man ju aldrig hur skolverket bedömer...
'
Idag hade jag inga vanliga lektioner faktiskt. Eller jo, slöjd. Men först nationella prov, sen slöjd, elevråd och syo-möte. Chilly-prill. Efter skolan gick jag hem till Emma och hängde med henne en stund. :)  Sen gick jag upp till stationen för att ta tåget till Göteborg. Väl framme i staden tog jag mig till vasastan för att få massage av min bror (massageterapeut och utbildar sig nu till osteopat). Sen följde jag med honom hem på en fika som även vår syster och hennes pojkvän joinade. Jag stannade till och med på middag. Tog sedan tio bussen från stan och nu är jag hemma. :) Som sagt. Fullspäckad dag. Det tar på krafterna att ständigt vara igång och på språng. Så vi säger god natt och så hörs vi imorgon! Köss!
Bild från i lördags...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0