Up and down

Upp och ner, ner och upp. Så kan man sammanfatta min dag. Efter endast ett fåtal timmars sömn åkte jag in till stan med Nora. Hon skulle köpa present till sin lillebror. Men det första vi gjorde var att köpa en kaffe till mig. Behövdes kan jag säga. Jag hittade även massa fint på Monki. Dock räckte min nuvarande budget endast till en tröja. Men business-signe har förhandlat med mam o pap och imorgon ska jag även köpa en sjukt fin skinnjacka. Helt underbar. Inte klokt. Men jag får alltid magknip inför sånt här. Typ ångest över att jag inte kommer använda den, eller ångra att jag köpte den om ett tag. Jätte-töntigt men det är jag i ett nötskal. Måste träna på detta! ;)
'
Ikväll har min bror Erik som är kock lagat en underbar middag till oss i familjen. Han är så duktigt min bror. Men nu måste jag sova. Behöver ta igen nattens förlorade sömn. Imorgon ska jag och några kompisar bowla! Bowling är så jäkla kul va! :)
'
Sov gott så hörs vi imorgon! Och jag är medveten om den kassa uppdateringar den senaste tiden. Men vafan. Det är lov.
Bild på tröjan jag köpte idag. Men man ser ju dock ingenting haha. Monki - 200:-
Hur fin? Monki - 1000:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0