Sunday lovely sunday!

Hej på er!
Vad hände igår? Hela dagen, och kvällen, var helt kaotisk och väldigt konstig haha. Jag sov ju hos Nora i fredags, väldigt mysigt, och igår så lunchade jag och hon med Tove och Siri på kafét/konditorit steinbrenner & nyberg. Vi köpte lunch och då ingick även dessertmeny!! :D (Signe gick lös). Dessertmenyn bestod av de mest fantastiska tårtorna, pannacotta m.m. MUUUMMMS! När vi ätit klart bokstavligen rullade vi därifrån. Nora gick till båtmässan för att köpa seglarställ medan jag och Tove tåg vagnen till järntorget. Där mötte vi upp Agnes och Johan, snickesnackade lite med dem innan vi tog vagnen ner mot centrum igen. Jag och Tove gick runt lite i affärer men det är inte superkul när man inte har några pengar... Sen blev det bråttom och vi var tvungna att åka hem. Jag skulle ju på fest på kvällen och jag visste inte vilken buss som jag och de andra som jag skulle gå med skulle ta.
'
När jag kom hem var klockan någon minut i sex. Då fick jag veta att vi skulle ta sju-bussen! Alltså jag hade mindre än 45 minuter på mig att duscha, välja kläder, sminka mig m.m. Mission impossible! Men min granna var så snäll så han körde mig ner till buss-stationen.(Vilket jag vann typ 5 minuter på). Annars hade jag aldrig hunnit ner till bussen. Mina föräldrar var inte hemma heller, det var därför min granne erbjöds sig att köra. Jag hann med bussen! Helt jäkla sjukt att jag hann.
'
De andra satt redan på bussen, Emma, Madde, Frida, Emma och Linnea. Stort tjejgäng haha... När vi väl var framme på festen blev det jäkligt fail. Det var helt dött, inga människor och lokalen var liten som en lekstuga (typ). Inträdet var dessutom hundra spänn så vi kände no way. Vi gick då istället till Ica maxi för att hänga där en stund och överlägga om hur vi skulle göra. Vi satt där ett tag och kom fram till att vi går dit och så blir det som det blir. I början var det verkligen så jäkla tråkigt. Dålig musik, ingen dans och alla satt bara i grupperingar vid olika bord. Efter lååång tid kom det äntligen lite mer människor. Men musiken och dansen var fortfarande far far away. Jag var heller inte på humör för dans, konstigt nog. Den sista timman elr de sista timmarna satt jag och tjötade med några killar. Trevligt. Ingen aning om vad mina vänner höll hus då men vad jag fått berättat i efterhand hade dem haft det trevligt! ;) No details.
'
Halv två tog vi jag, Madde och Henke nattbussen hem. Och snälla papi hämtade mig vid buss-stationen. Somnade sjukt gött i sängen och vaknade för cirkus en timma sen. Känner mig ganska pigg och välmående faktiskt! :D Jävligt värt. Nu ska jag njuta av en dag utan några måsten. Idag ska jag endast göra saker som jag känner för. Det är loooov för fan! Jag har inget planerat idag vilket är så himla skönt. Och jag har heller inte ätit frukost ännu men jag tror det blir scones framför en barnslig disneyfilm. Myyyyys.
Have a nice sunday folks!
Fin liten låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0