Easy A

Hemma från skolan nu och jag har ganska mycket läxor att ta itu med. Därför har jag satt en bestämd tid på hur länge jag får sitta vid datorn idag. Annars vet jag mycket väl hur timmarna väldigt lätt kan flyga iväg. Sen sitter man där och har panik över att man inte fått något vettigt gjort. Inte värt enligt min åsikt. Så ja, max en timma framför datorn. Detta är sjukt lite tid om man jämför med hur mycket jag brukar sitta framför datorn... Det är läskigt. Men jag kommer inte erkänna hur mycket jag sitter framför datorn vanligtvis. För skämmigt. Nu lämnar vi detta samtalsämnet och går vidare.
'
Ikväll ska ju jag och Agnes dansa Zumba på gymmet. Nervositet börjar krypa fram här kan jag säga! Hoppas vi får oss ett gott skratt iallafall. Nu ska jag ta mig något att äta. Men den alltid lika svåra frågan: Vad är jag sugen på?

Haha, ett grymt filmtips är Easy A. Big laugh!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0