13 januari 2011 ♥

God morgon alla människor!!! Dags att vaaaakna... :) Det var sååå skönt att sova inatt. När jag vaknade var det ni vet sådär perfekt temperatur under täcket och mina ögon hade i princip fastnat i stängt läge. Oh va gött det hade varit att bara somna om. Jag ville bara sova liiiite lite till. Men nej. Skolan kallar. IDag börjar jag 08.00 vilket är lite tidigare än andra dagar. Måndag, tisdag och onsdag börjar jag tjugo över åtta. De där tjugo minuternas extra sömn gör massor!!! Torsdagar och fredagar börjar jag istället klockan åtta. Borde det inte vara obligatoriskt med sovmorgon på fredagar? :O
'
Får väl börja röra lite på mig här hemma nu. Ska ju snart (fråga mig inte hur det ska gå till) släpa mitt arsle ner till skolan. We höres after skolan! :)
Bild från sensommaren! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0