Björnmuff.

Kör på en björnmuff idag. Jag gillar inte uttrycket "björnfitta". Men jag tycker däremot att det är väldigt fint med pälsmössa. Kan tyckas som dubbbelmoral då jag är vegeterian men det är svårt det där. Den är secondhand vilket betyder att den inte är en vara som kommer att produceras mer bara för att man köper den (fattar ni?). Att det är päls gör att den är väldigt hållbar, varm och mijlövänlig. Tyvärr så kan jag inte veta om djuret haft det bra elr inte. Det är bara något som jag kan hoppas och försöka intala mig själv att så är läget. Fuskpäls är väldigt miljöovänligt att producera plus att det inte är lika varmt. Som sagt, det är svårt att säga vad som är rätt och fel. Det handlar om tycke och smak, moral, tankar och livsstil.
Men visst är den fin??? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0