Breakfast ♥

KLockan skulle ringt klockan tio (jag vaknade som tur är av mig själv strax innan elva). Nu är min tidsplanering för dagen förstörd haha. Det är bara att planera om helt enkelt. Det är ju sista dagen av lovet, var nära på att skriva livet haha, och det är en massa saker som jag villl hinna med...♥
'
♥ Kl:11.30 Gå en lång och rask promenad, utan att halka och dö.
Kl:12.30 Städa mitt rum som ser ut som en katastrof...
Kl:14.00 Leta fram min religionsbok och plugga lite på förhöret till på fredag. 
Kl:15.00 Fixa käk, sen lunch. 
Kl:16.00 Kanske läsa en bok, länge sen. Eller kanske se ett avsnitt av OTH...?
Kl:17.00 Duscha, bli fräsch, fixa naglar m.m.
Kl:18.00 Hänga lite framför datorn eller tv:n -.-
Kl:19.00 Lägga fram morgondagens kläder och spara massa tid så att jag kan sova längre. 
♥....
♥....(Fri tid. Kommer antagligen ändå bli förseningar i planeringen hit och dit...) 
♥...
Kl:21.30 Sooooooooooooooova. Ett av mina nyårslöften var att börja gå och lägga mig i tid. Nu blir det en väldigt tvär omställning då jag inte gått och lagt mig tidigare än tolv de senaste veckorna. Men  om några dagar har jag nog vänt tillbaka på dygnet. Jag tänker också att sen när det blir ljusare på morgonen kan jag om jag nu går och lägger mig senast halv tio gå upp tidigare (typ sex) och hinna med en morgonpromenad innan skolan. Pang-bra!

julafton...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0