Det gamla vanliga.

Holahola! :)
Hyfsat skön dag men sista lektionen skolkade faktiskt jag (oopsi). Nej. Det händer verkligen inte ofta. Eller såhär: Jag har aldrig, aldrig, riktigt skolkat. Utan mer sjukanmält mig och gått hem pga huvudvärk men att jag egentligen kanske skulle orkat att vara kvar men då känt att det vore mer lönsamt att plugga hemma istället. Men idag gikc jag hem, utan att varken sjukanmäla mig eller ha huvudvärk. Jag och Madde som också busade till det gick hem till henne. Där har jag varit fram till nu. Vi har slappat framför en bra film och käkat lite mellis. Chillat helt enkelt. Nu är jag hemma och det är dags att ta itu med något mindre kul, läxor. Men men bara att köra igång... Först ska jag dock fixa lite käk. Fast jag inte är särkilt hungrig. Bäst att äta i vilket fall, annars får väl mami och papi spel...
Glad måndag på er, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0