Finner inga ord ♥

Konstig är ordet för att beskriva denna fredag. Jävligt konstig till och med. Allt känns för tillfället upp och ner. Inombords rasar allt samman. Men det kommer byggas upp igen. Det kommer bli starkare. Allt kommer bli bra. Hur det än blir kommer allt att lösa sig. Jag blickar framåt med positiva ögon. Det kommer gå bra.
'
Nu ska jag lämna ensamheten och åka hem till min syster och hennes pojkvän på taco-kväll. Äkta kärlek är vad jag behöver just nu. Ta hand om varandra där ute i kylan. All you need is love.
Puss
Tell me your secrets and ask me your questions,
Oh lets go back to the start.
Running in circles, Comin' in tails
Heads on a science apart.

Nobody said it was easy,
It's such a shame for us to part.
Nobody said it was easy,
No one ever said it would be this hard.

Oh take me back to the start.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0