Friday ♥

Hejsnopp! Jag har meeega-bråttom så det blir bara en snabbis här. Idag är det FREDAG, underbart som fan! Det ska firas med ett besök ut till öarna tillsammans med Tove. Vi ska hälsa en fin vän, som också är Toves lillasyster som bor där nu under gymnasieåren. Ni kan nog gissa vem jag pratar om? NORA såklart! :)
'
Ikväll ska vi göra massor av goda röror och äta med nachos, efterätten bli chokladmousse med hallon!!! Mums! Men nu är det såhär att jag inte kommer ha någon dator med mig = ingen bloggning. Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer. Men vi ses väl troligast imorgon kväll elr ngt!
Ha en super-fredag!!!
Me and Norisen ♥

Kommentarer
Postat av: Ellinore Sånge

Skulle du vilja rösta på mig som veckansblogg? Klicka på den här länken: http://sofiahanden.blogg.se/2011/january/finalisterna.html Skulle vara jätte snällt! :)

2011-01-14 @ 08:26:51
URL: http://ellies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0