Goodbye freedom ♥

Guttmorgning Sunshines!! Sovit gott? Det har jag och det lääänge. Massa timmar. Vaknade runt halv tolv. Har drömt massa roliga drömmar som har underhållit mig i sömnen också haha. Men jag kan inte beskriva dem för er tyvärr. Det blir liksom aldrig lika bra. Platt fall liksom.
'
Igår kväll blev väldigt chill. Men jag skippade filmen med de andra. Jag hängde vi datorn istället. Filmen som de andra såg på var någon sjukt deprimerande, mörk jävel som jag inte pallade. Iallafall. Lite senare på kvällen ringde en fin vän som behövde prata ut lite. Det kändes och känns bra att finnas där. Efter samtalet som jag tyvärr var tvungen att avbryta kröp jag ner hos Agnes och somnade.
'
Idag börjar ju som sagt nya livet. Det startas med en bra frukost och nu en lång promenad. Sen ska jag gå om Maddy och pocka upp henne på vägen hem. Vi ska mysa och dricka te. Innan dagen är slut måste jag hinna iväg till gymmet också. Jag och mami har ju som sagt pratat om att skaffa gymkort och varför inte starta på en gång? Så jaa, nu vet ni vad jag kommer att ha för mig resten av dagen. Imorgon är det måndag, det är också sista dagen av ett jäkligt gött lov. PÅ tisdag börjar helvetet.
Jag och fina systeryster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0