HELVETE ♥

(GAAAAAAH, detta skulle publicerats för massa timmar sedan...)
'
Åh. Blev så besviken över gymmet. För det första så såg det inte alls ut som trodde och det fanns heller inte möjlighet att köpa halvårskort. Jävla bajs. Jag vill inte ha ett årskort då jag börjar gymnasiet till hösten och då vill inte jag ha gymkort här ute. Då är det bättre att köpa gymkort någonstans i Göteborg. Eller om jag väljer Hulebäck så finns det ju gym i mölnlycke också, både SATS och Sportlife. Åh vad jag är beskiven! :(
'
Ska tröstäta popcorn nu och vara lite deppig ett tag. Morden i midsomer börjar ju om en kvart också. :) Har lite bilder från cuperna som varit i veckan. Here they come.
konstiga, fina systeryster!

Kommentarer
Postat av: Martina

SATS i MK ska tydligen vara väldigt bra & fräscht vad jag har hört - så det är ju ganska värt att köpa där om du börjar på Hule! :)

2011-01-10 @ 14:56:01
URL: http://martinastahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0