Hjärta & smärta

Att ordna upp ett litet hemma-spa någon gång då och då rekommenderar jag alla!! Helt ljuvligt. Det var så skönt att bara vara helt ensam. Ingen att förhålla sig till och istället ta allt i sin takt och låta det ta den tid det tar utan att stressa. Ibland är det bästa sällskapet en själv, och musik då. Nu är jag lugn som en sköldpadda. Typ. Dessutom är hela jag len som en babyrumpa. När jag var klar med allt satt jag bara och blundade, drack apelsin/ananasjuice och lyssnade på musik haha.
'
Jag har kvar linssoppa från igår och det smakar som tur är nästan alltid godare efter att den stått ett dygn så den ska jag snart hugga in på. Hummusen är tyvärr slut men vad gör det? Det tar fem minuter att göra ny hoho! ;)
Puss!

Älskad låt. Bara jävligt irriterande att de har tagit bort när han sjunger "fuck" vilket förstör hela låten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0