If The Creek Don't Rise ♥

Hallllllååååå!!! Sov hos syrran inatt, myspys på det. Innan vi gick och la oss spelade jag och hennes pojkvän lite nintendo-spel. Det var något James Bond-spel och något annat där man slogs i en boxningsring typ. Kul iallafall! :)
'
Jag skippade första lektionen i morse, jag hade behövt gå upp klcokan halv sex för att hinna till den. No way. Dessutom har vi en två och en halv timmas håltimma efter den lektionen också. Men jag sov inte ut helt och hållet så jag hann med sista direktbussen ut till Rävis. Skolan har varit låååång. Sista lektionen var ren tortyr. Nu är jag hemma en snabbis. Jag ska bara ta en powernap, duscha och käka sen bär det in tillbaka till Gotenburgo. Jag ska först gå på teater med några från skolan och sen ska jag hem till en vän och slagga där. :) Nemen vi får se om vi hittar på något kulkul, men antagligen kommer vi båda vara trötta så det blir nog bara mys. Inte fel det heller.
'
Imorgon väntar en fullspäckad dag. Ska först ta mig hem från stan någorlunda tidigt och sen ska jag fixa och dona här hemma. Sen kommer några vänner över för lite förande, sen ska vi vidare på fest. Kommer att bli en kul och händelserik lördag hoppas vi! :)
Puuussss
What's up with Youtube??? Varför går det inte att lägga upp låtar?????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0