I'm getting tired of this, do you? I don't think so... ♥

God morgon! Sov till tolv idag. Skönt! Borde kanske börja vända tillbaka dygnet innan skolan men det är ett senare problem... ;) En annan sak som jag borde göra är att plugga so. Vi har ett religionsförhör samma vecka som vi börjar skolan. Mindre gött. Men som sagt. Ett senare problem. För det är fredag och lovet är inte slut. Idag ska jag och mamma hem till min fina moster och kusin för att fika och umgås! ♥
'
Btw, jag längtar som fan till Gymnasiet. Komma bort från allt. Börja om på nytt. Nya människor och utbyte av miljö. Kunna välja de man umgås med istället för att bara nöja sig med de som finns. Kunna hitta någon som är som jag, som har samma värderingar och åsikter. Det skulle vara så jäkla befriande att kunna ha ett vettigt samtal och diskussion med en person i ens egen ålder utan att bli kallad för "mamma", att man är så himla präktig eller bli utpekad som ett ufo... Jag är nog en av många som är före sin ålder. PÅ gott och ont. Det är fan inte lätt ska ni veta haha. Om jag inte hittar någon som jag kan få något utbyte av på gymnasiet vet jag fan inte vad jag gör alltså. Det är ju detta som jag har väntat på, att starta om från ruta ett. Tur att det inte är långt kvar...


Kommentarer
Postat av: Martina

Vad har du sökt/ska du söka? :)

2011-01-07 @ 21:40:42
URL: http://matinastahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0