Måndag ♥

God morgon. Jag har sovit bajs-dåligt i natt. Kul för mig. Eller inte då jag har en lång och lite stressig dag framför mig. Först ska jag som vanligt gå till skolan. Efter skolan tar jag fyra tåget in till stan för att möta upp Agnes. Jag ska stå modell för henne med hennes ansökningar till HDK. Jaoo, det var nog det. Nu låter det kanske inte så jobbigt haha, men jag kommer inte vara i stan förrän strax innan fem vilket betyder att jag inte kommer komma hem förrän sent i kväll. Och fyfanken vad gött det skulle varit att bara vara hemma och mysa i kväll. Jag har ju inte varit hemma så mycket det senaste. Jag har bara irrat runt fram och tillbaka. Det är också därför updaten har varit på sjukt låg nivå...
'
Wish you guys a wonderful day, lots of love Signe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0