MÅNDAG ♥

God moooooooorgoon! :D
Måndag, fyfan va gott. Ännu en härlig vecka av plugg och skola att se fram emot. När klockan ringde imorse var jag pigg som en mört, undrade nästan om jag försovit mig eftersom jag var så utvilad... Hehe, fan va skönt om det verkligen var så här. På riktigt. Nu är ju allt bara sarkasm vilket jag hoppas att ni förstår. Det är verkligen inte gott att det är måndag, det är äckligt. Jag ser absolut inte fram emot en veckas plugg och skola och när klockan ringde imorse var jag mer än död fisk än en pigg mört. Där har ni den sanna sanningen! ;)
'
Men. Det går inte att deppa ihop bara för att det är måndag. Nu är vi ju utvilade och fräscha efter helgen? ;) Jag tänker också såhär: Om bara fyra dagar är det fredag igen... Och om endast tre veckor är det lov igen. Det går fort...
'
Köss på er och ha en inte alltför oskön måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0