MELLIS ♥

Hallå där köp blåbär!
Bra dag i skolan. Förutom på fysiken som är sista lektionen då jag var såhär ("visar med fingrarna") nära på att somna. Jag lyckades ta mig hem utan att varken ramla på isen eller somna av trötthet. Det första jag gjorde när jag steg innanför dörren var att sätta på (höhö, fattar ni?) en kopp te och slänga ihop en mumsig macka! MMMMMMM! Funderar även att ta en apelsin innan jag slänger mig på sängen för en powernap. Sen väntar en hel del plugg. Yeay!



♥ grovt, grovt bröd (även kallat för skosulebröd pga av att det är platt och har en kompakt konsistens)
♥ någon skiva ost (herrgård är min favorit) 
♥ isbergssallad 
♥ några skivor tomat
♥ fling-salt & peppar
♥ ÄT! (självklart en kopp te till...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0