Never ending story ♥

Jahapp. Då var det dags igen. Tillbaka till verkligheten kan vi kalla det. Det kändes helt okej ändå. Att börja skolan alltså. Mindre okej var att det första vi fick göra på matte-lektionen var att räkna ett gammalt nationellt prov, som en test inför nationella. Jag glömmer allt vad formler och uträkningar heter under lov så lite irriterad på vår mattelärare blev jag allt. Han kan väl iallafall låta oss förfriska vårt minne...?
'
Efter skolan gick jag hem i min ensamhet (det där lät deprimerande...) men det var ju vad jag gjorde haha. Sen klickade jag en dagens för att ha det gjort och nu sitter jag och läser bloggar och dricker te. Ska snart ta en liten powernap. Sen väntar gott käk och träning. Och ikväll ska jag somna i tid. Det är verkligen ett måste. Annars kan jag hälsa hem imorgon.
Puss så länge!
Dark fantasy - Kanye West feat. Nicki Minaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0