One day left ♥

Hejsansvejsan. Nu är jag hemma igen. Underbart. Har suttit och räknat ner timmarna hela dagen. ÄLSKAR när sista lektionen är över och man trött men samtidigt på bra humör (oftast) kan traska hem. Dagens mellis får bli ett äpple, lite jordnötter och en kopp te. Inte dumt alls! Btw, idag kommer jag inte prioritera bloggen. Jag har verkligen jätte mycket religion att plugga på. Jag kan verkligen ingenting och jag har förhör imorgon. Plus en engelska-inlämning. Så ni förstår kanske att bloggen inte kommer först på listan just idag.
'
Som ni kanske märkt har jag de senaste dagarna börjat flika in små kost och hälsotips. Det är en viktig del i mitt liv och varför inte dela med sig tänkte jag. Hoppas att ni tycker det är lite kul iallafall! :)
Puss
TITTA!! Jag kan nu ha hästsvans igen!! :D Mitt hår har växt förvånansvärt fort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0