Onsdag ♥

Morrrsnniiiing i taket!!!
Är trött idag. Ha inte varit helt fel att skita i larmet och krypa ner under täcket igen... Åh, ljuva tanke! Men det är bara att låtsas som ingenting och studsa upp ur sängen som om du sovit 12 timmar. Brukar alltid blogga medan jag äter frukost men något gick fel idag så det fick bli efter frukosten. Idag åt jag faktiskt gröt igen, denna gången blev det gooott! :) Blåbär och hallon kan typ inte bli fel...
'
Idag skulle jag egentligen åkt in till stan efter skolan för att åka hem till min syster och låna lite kläder till helgen. ;) Eller vi får se om jag hittar ngt. Sen har en fågel viskat i mitt öra att Monki har en grym rea... ;) Farligt, farligt.
Yeye, vi hörespöres. Köss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0