Rolling in the deep.

Hej igen. Är tillbaka från skolan. Pallade inte med all skit så jag gick hem. Kan ses som ett misslyckande men jag orkade inte. Känner mig allmänt deppig, nej, snarare jävligt deppig. På grund av ingenting och allt. Förstår ni? Jag har massa saker som bara flyger runt, runt i mitt huvud och saker som jag måste ta itu med. Men det finns ingen ork, ingen energi. Jag är för feg och rädd för att facea en del problem också. Rädd för att att mina onda aningar kommer att vara sanna och för feg för att se om så verkligen är fallet.
'
Sen har vi gymnasiet. Vad fan ska jag välja?!?! Jag vet inte. Jag har ingen som helst aning. Tänk om jag väljer fel. Eller om jag inte trivs. Tänk om jag inte hittar några kompisar. Vad fan händer då? Jag.Orkar.Inte.
'
Ska äta något nu, kanske en kopp te, lite rostade mandlar och en hummus-macka. Därefter måste jag plugga. Vi hörs senare och då har jag förhoppningsvis rensat rent huvudet lite.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0