Slappa söndag ♥

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
Mått dåligt som fan idag. Jag o Henke sov ju hos Madde inatt och idag har vi bara chillat järnet. Började med att gå till pizzan. Delade en pizza med Henke. Den var inte så god och jag blev inte mätt - fail. Sen gick vi tillbaka hem till Madde och slö-tittade film. Henke stack vid tre, jag låg kvar halvt död med Madde i soffan. Jag stannade kvar hos Madde och åt tacos med hennes familj. :) När jag kom hem tryckte jag i mig pannkakor och nu sitter jag här och längtar efter sängen.
gick bra till en början...
sen spårade det lite...

Kommentarer
Postat av: Emma

Sköna bilder! hahaha

2011-01-24 @ 17:16:26
Postat av: Emma

Sköna bilder! hahaha

2011-01-24 @ 17:16:51
Postat av: signe

Svar till Emma: Jaa, elr hur!! Jag vill ha den bilden som du hade på din mobil juuu!! :D <3

2011-01-26 @ 19:43:20
URL: http://signegry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0