Tisdag ♥

Haha, fail. Idag åt jag gröt till frukost men jag vill inte ha vanlig sylt på så jag tänkte slänga i lite torkade frukt och bär som jag köpte i lösvikt häromdagen. Men vet ni? Det smakade inge gott alls! :P Haha. Imorgon återgår jag nog till mumsiga hallon/blåbär. Torkade tropiska frukter, gojiibär, tranbär och russin i gröten smakar skit. Nu vet ni.
'
God morgon förresten! :)
Känner mig halvt död men det är ingen fara. Jag känner mig faktiskt på ypperligt humor, nästan. Men att nästan känna sig ypperligt är ju faktiskt inte fy skam det heller! Efter skolan ska jag in till stan en liten sväng. Gymnasieuppdrag... Hvitfeldska har öppet hus och jag ska kika in deras samhällslinje. Pappa är redan i stan så vi möts upp när jag kommer fram. :) Hvitfelska öppnar inte förrän kl18.00 så jag är osäker på om jag hinner hem till träningen. Hoppas, hoppas. Jag missade ju träningen i lördags så det känns lite slappt att missa denna också. Det var nog allt från mig hörre-nini! :)
Puss och kramar!!
Och dagens fråga: Hur kommer det sig att min gröt aldrig ser såhär fin ut...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0