Torsdag ♥

Jahapp, okej. Inlägget som jag skrev igår kväll har inte kommit upp ser jag. Skumt. Inte så mycket att göra åt saken... God morgon! :)
'
Det blev inget stan igår utan jag åker in idag istället. Det kliar i mina fingrar efter lite shopping. Inte bra. Men ack så roligt. När vi är klara med shoppingen bär det av hem till Aggy för myspys och klädletning (om jag inte hittar ngt annat på stan...). Jag börjar såpass tidigt imorgon så jag måste nog åka hem ikväll, synd eftersom det alltid är trevligt med en sleep-over. Speciellt hos människor man tycker om haha. Det är ju såklart lite plus i kanten. ;)
'
Ska kila iväg nu och välja kläder. Har ingen aning vad som blir. Den som lever får se... :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0